Alya05 elimde degilki canım Mart’ta 5.yilimiza gircez hani herseyide denedim deniyorumda mücadele ediyorum ama nerde yanlış yapıyorum çünkü busfer bunları yapmazsam ilerde daha çok pişmanlığım olcak çabaladım diye ama cabaladigim içinde pismanlik yaşamaya basliyorum çocuk içinde birliktelik yaşamıyoruz yine aynı