kumsal__ her şey geçici bu dünyada benim eşim beni her üzgün gördüğünde stresli olduğumda derki illa çocuk olmasına gerek yokki biz çocuk için evlendik derdi aslında erkekler strese girmesi gerek çünkü onlar derdini anlayamazlar bak sen buraya anlatıyorsun biz yabacı olduğumuz halde destek oluyoruz birbirimize bende burda destek aldım iyi geldi geliyorda onlar hiç anlatamiyor eşin senindestekliyorsa bir şey olmaz duymazdan gel rabbim yardımcı olur dua et