Hasret18ayaz Busramnida 17 de geldi sızıntı şeklinde sonra kesildi şükür bebeğimin suyuda gayet iyi şuan 19 olduk
Sevinc44 Mmehtappp 12-13. Haftaya kadar bulantıyla geçti. Su an 18+3 1 haftadır grip ve öksürükle bogusuyorum. Ama çok şükür minigim iyi 🥹 sizin nasıl gidiyor
Mmehtappp Sevinc44 yaaa iki hafta önce bende geçirdim geçmiş olsun bu süreçte bol bol meyve tüketin su tüketin
Mervecelik190518 sednc0 benim üçüncü hatta bir oğlum bir kızım var ama hepsinden çok bunu merak ettim sürekli araştırmalardaym🤣😆😆
Minikball sednc0 AA erkek te aslan burcu mu iyi oluyo acaba. Gerçi hayırlı sağlıklı gelsinler de benm tanıdığım bi kqc kadın var aslan illallah ediyorm onlardan o yuzden cekindim:))
5134 Sedanuryamac inşaallah bende temmuz ayında hayırlısıyla sağlıklı afiyetli gelsin bütün bebişler 🌹🐣
2Princess1Mom KumpirsMom Bizde tahmini 19 temmuz 🥰 ama sezaryen olacağı için temmuz başı haziran sonu olur diye düşünüyorum