sednc0 Aslanmomm aynen canım aslan olsalar yengeç zor bir burç ha tabi erkek bebişleri tutabilirsek 😂
Mervecelik190518 sednc0 ben ve oğlum yengeç burcuyuz oğlum cok sakın kız cocugu gibi kibar ve kırılgan bende sessiz ve duygusalım yengeçten çok memnunuz biz bu bebeğimde yengeç olacak 🌸🌸🌸
Sevinc44 sednc0 benim 9 Temmuz , erken gelme ihtimaliyle ikizler olabilir daha korkunc bence 😂 kendim yengeç burcuyum, iki yeğenim de yengeç burcu inanılmaz sakin ve akıllı çocuklar. Ki ben de hep öyleymişim hala da öyleyim 🥰
sednc0 Mervecelik190518 canım çok ağlıyorlar diye okumuştum kız için bu burcun çok iyi olduğunu duymuştum ama erkek için aynı şeyi söylemediler Aslan da apayrı bi dünya gerçi bizim ki işin şakası tabi 😂
sednc0 Sevinc44 yaaaa ikizler ihtimali olanlarda vardı değil mi 😂 ay bende ikizlerim bir ortamda korka korka söyleyecekler neyse umarım yengeçten devam haha😂
cauuv1 Sevinc44 benim 19 aylık bebegim erkek ve ikizler burcu bence onla alakası yok dogdugundan bu yana en uslu sakin sessiz bebek diyebilirim. Sıcakkanlı ve atak vs hiçbisey yasamadık hala cok sakin
sednc0 Sevinc44 tabi bizim ki işin şakası tek sağlıklı gelsinler yavrularımız 😘 erkek olacak nasipse sizin ki
sednc0 Sevinc44 evet canım sanırım birazda ilkten kaynaklı burcuna kadar merak etmemiz 😂 sağlıkla gelsinler tekrardan ❤️
Mervecelik190518 sednc0 benim üçüncü hatta bir oğlum bir kızım var ama hepsinden çok bunu merak ettim sürekli araştırmalardaym🤣😆😆
Pinnar7 4 Temmuz umarım erken gelmez ve yengeç burcu oğlan annesi olurum ben ve eşim yengeç ikimiz çok farklıyız ama yengeç burcu kadar iyi bir burç yok bence 🙏👶👶🌟
Meltemanneolsun Linaaaaa51 evet sezeryan olcam bende miyom ve kist var doğumda onu da alacaklar o yüzden sezeryan
EceEgemen Sedanuryamac 30 Temmuz görünüyor ama önceki oğlum sezeryan Dı büyük ihtimal buda sezeryan olur o yüzden Temmuz ortası gibi diye düşünüyorum
Sevinc44 Mmehtappp 12-13. Haftaya kadar bulantıyla geçti. Su an 18+3 1 haftadır grip ve öksürükle bogusuyorum. Ama çok şükür minigim iyi 🥹 sizin nasıl gidiyor