2Princess1Mom KumpirsMom Bizde tahmini 19 temmuz 🥰 ama sezaryen olacağı için temmuz başı haziran sonu olur diye düşünüyorum
Hasret18ayaz 2019taha 17. Haftada suyumda sızıntı oldu doktorlar yaşam sınırı ilk hedefimiz diyor şuan 19 hafta olduk 24. Haftadan sonra her an doğum olabilir
___Ebruli___ Sedanuryamac nasip olursa 22 temmuz gözüküyor 2.gebeliğim… ilk gebeliğim sezaryen ile doğum oldu 2.si şuan belli değil araya 7 yıl girdiği için
FgD Bizimde doğum 27 temmuz görünüyor 😅 bebişe önce erkek sonra kız dediler bakalım detaylı ultrason bekliyoruz sağlıkla gelsin de 💖
cauuv1 Sevinc44 benim 19 aylık bebegim erkek ve ikizler burcu bence onla alakası yok dogdugundan bu yana en uslu sakin sessiz bebek diyebilirim. Sıcakkanlı ve atak vs hiçbisey yasamadık hala cok sakin