LeylaEla 2prens1prenses_ sağlıkla gelsin inşallah 🥰🤲🏻 benim tarih 26 Şubat ama içimden sanki 17-18 Şubat gibi gelir hissi var 😃 hayırlısı sağlıkla gelsinler
EsK07 Dilarabozdemir Amin inşallah 🌸 Bir yandan sanki hiç bitmeyecek bir süreç gibi geliyor bir yandan da çok az kaldı diye heyecanlanıyorum 😂
Nananan LeylaEla evt ya ne zmn doğurcam nasıl olcak bir sürü şey oluyor insanın kafasında geçmek bilmiyor zmn
Dilarabozdemir EsK07 kesinlikle👌🏻 inşallah ağrısız acısız kolay doğumlarımız olur sağlıkla kavuşuruz 🤲🏻🌸
Dhdhdbfhfn @LeylaEla 37+5 olduk doğurmak için sabırsızlanıyorum sancılar var nstde 60 Lara çıkıyor ama düzensiz işte beklemedeyiz 🥰 haftaya perşembe doktor kontrolüm var bakalım ne olur
LeylaEla Duyguzun hemen hemen aynıyız bizde 37+3 olduk 🥰 benimde arada adet sancılarım oluyor ve yurumekte zorlanıyorum