LeylaEla 39 oldum ben de bekliyorum bakalım 🥰arada bir panikletiyor acaba doğuruyor muyum diye başlıyorum ağlamaya 😂sonra geçiyor. Bel sırt ağrım var benim oturduğum zaman ayağa kalkınca bir baskı hissediyorum yürümek biraz zor oluyor fazla ayakta da kalamıyorum. Bir de kansızlığım çok malesef hafta başında damardan verdiler bu şekildeyim şimdilik🌸duygusal heyecanlı hassas asabi ne ararsanız var 😅🥲