LeylaEla Duyguzun hemen hemen aynıyız bizde 37+3 olduk 🥰 benimde arada adet sancılarım oluyor ve yurumekte zorlanıyorum
Boncuk15 36+2 deyiş cuma kontrol var gün verecek doktor çok heyecanlı stresli ve duygusalım 🥲 Psikolojik olarak toparlanmak için ne yapıyorsunuz bide son günleri nasıl değerlendiriyorsunuz 😍😍
Esradrmzzo Boncuk15 son günler zaman geçmiyor gibi yapacak bir hazırlığımda kalmadı öyle bekliyorum canım sıkılıyor açıkçası ☺️
Dilarabozdemir EsK07 kesinlikle👌🏻 inşallah ağrısız acısız kolay doğumlarımız olur sağlıkla kavuşuruz 🤲🏻🌸
LeylaEla 54-esma yaaa tebrik ederim Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹 umarım iyisiniz ❤️
LeylaEla meyro-2021 benim günüm’de 26 Şubat ama sezeryan vs planlanmadı 😭 beklemedeyim çok yoruldum. Amin inşallah 🥰🤲🏻🩵