Fatime217 bende 38+1 oldum dün squat yapmaya basladim birde 5 yasinda oglum var onu okula götürüp getiriyorum merdiven cikip iniyorum birde havalar duzelsin yürüyüşe baslicam suan bi acikligim yok ilk dogumum normal buda normal olsun istiyorum doktor kendi sancini bekleyelim dedi🙂