LeylaEla Nazf merhaba öncelikle geçmiş olsun 🌸 kızımda trisomi 13 çıkmıştı nipt testinde. Cvs yaptırdım maalesef sonuç kesinleşti meleğim hastaydı. Umarım sizinki sadece plasenta komşumun öyleydi bebeği 1 yaşında gayet sağlıklı. Rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻
Nazf LeylaEla Ahhh canım benim :( insallah sağlıklı bebişlerin olur. Şimdi çok iyi bir doktora geldim ultrasonda hiçbir sorun göremiyorum bu çocuk sağlıklı doğacak dedi. Ama yine de sıvısına bakilsin dedi
LeylaEla Nazf çok şükür 🤲🏻 ultrasonda buldu olmaması çok iyi çünkü bizim vardı ultrasonda bile amin inşallah cnm 🤲🏻❤️
Nazf LeylaEla evet hiçbir bulgu yok ama daha 13. Hafta :( bir kaç yorum okudum 20. Haftada falan görülmüş bulgular diye :( gerçekten 1 ay nasıl bekliycem ben çok stresli Allah kimseye yaşatmasın
LeylaEla Nazf amin 🤲🏻 bence varsa 13te çıkar benim o haftalarda çıktı 14te bile baya belliydi .. Rabbim sabır ve kolaylık versin 🤲🏻❤️
Nurellaaaaaaa1212 Nazf inan bulgu yoksa birşeyi yoktur. Ben ilk detaylıda 16. Haftada 8 farklı anomali tespit etti doktor. Düşün yani 8.
Nazf Nurellaaaaaaa1212 Ahh canım neler yaşıyoruz biz böyle. Bilmiyorum her şey olacağına varıyor. Ben 17 senedir hiç hamile kalmamıştım. Ocak ayinda planlı bir meme protez ameliyatım vardı birden bire testte hamile olduğumu görünce şok olmuştum. Şimdi diyorum ki eğer bu bebeğim böyleyse benim ameliyat olmamam için gönderilmiş bir melek :( İnsallah sağlıklıdır tabi, şuan beklemek zor sadece yoksa sonuç ne olursa olsun bir çare vardır ve dünyanın sonu değil.
Minsanne Nazf merhaba. Benimde başıma mozaiklik tarzında bir şey geldi. Ve çoğunlukla plasentadan kaynaklı olabiliyormuş. Bebeğin mi yoksa plansetanın mı taşıdığını anlamanın en kesin yolu amniyosentez. Cvs nipt falan size kesin sonuç vermez sadece vakit kaybı olur. Ben çok makale okudum bir bebeğin DNA’sına ulaşmanın en kesin yolu amniyosentenz. Tabi sizde doktora bağlı ilerleyin. Ben araştırmalarım sonucu bu bilgilere ulaştım. Sizde araştırın doktorlara özellikle perinatologlarla görüşüp karar verin
Nazf Minsanne merhaba Çok geçmiş olsun sonucunuz cikti mi çok merak ettim çünkü ilk kez Mozaiklik olan bir yoruma denk geldim Bu arada elbette amniyosentez alinmasini istiyorum ama 1 ay sonra alabiliyorlar 1 ay bekliycem
Minsanne Nazf tüp bebek sürecimde embriyolarımızdan birinde çıkmıştı. Transfer edilmedi daha bekliyor. Sizin sonuç iyi gelir inşallah
Meliss00 Nazf Merhaba öncelikle umarım bebişiniz sağ salim doğar. Size tavsiyem en kısa zamanda amniyosentez yaptırmanız bizim sürecimiz 12. Haftada başladı ense kalınlığıyla sonrasında birçok ultrason anormalliği görüldü 2 defa amniyosentez işlemi 1 defa fetal dna işlemi yaptırdım bütün doktorların tek söylediği bu bebek yaşamaz oldu ve maalesef söyledikleri gibide oldu sonuna kadar direndim ne söyledilerse 36. Haftada doğum yaptım 2 gün yaşayabildi umarım siz sağlıklı bir şekilde alırsınız kucağınıza.
Nazf Meliss00 çok geçmiş olsun. Umarım sağlıklı evlatlarınız olur Amniyosentezi 16. Haftada yapacaklarmış 13. Haftadayım ben henüz :( öncesinde hiçbir doktorum önermedi. Ben de çok isterdim bir an önce çözüme ulaşmayı ama maalesef beklemek durumundayım. Bu arada benim ultrasonda bir şey çıkmıyor. Ama sonradan da anomalilikler başlıyor anladığım kadarı ile
Meliss00 Nazf Evet sonrasındada görülebiliyor yani bizim 12 haftada ense kalınlığı gözüktü 14 haftada ense kalınlığı normale dönmüştü ama burun kemiği görünmedi sonrasında hafta ilerledikçe daha büyük sorunlar çıktı beyninde kalbinde büyük sorunlar vardı. Bizim doktorumuz sizin olduğunuz haftalarda cvs önerdi cvs işlemini çok araştırmıştık ve gerekirse amniyosentez yaptırırız ama cvs istemiyorum diye söylemiştim ilk seçeneğim fetal dna oldu. İsterseniz cvs işlemi yaptırın ama sanırım amniyosentezden daha riskli olabiliyormuş doku işlemi olduğu için.
Nazf Meliss00 bugün doktorum cvs yaparsak sonra yine amniyosenteze ihtiyaç duyabiliriz dedi. O yüzden bekliycez, çok zor olucak ama ne yapalım vardir bir hayır.
Nazf LeylaEla Her şey çok güzel gidiyordu. Ben iki doktora göründüm bi 13 haftalık süreçte ikisi de hiçbir şey görmedi gayet sağlıklı dediler. Bugün de yüksek riskli gebelik doktoruna gittim birinin tavsiyesi ile adam işinin Ehl-i biriymiş. Bana bu bebek sağlıklı doğacak dedi umutlandım az da olsa. Umarım bir şey varsa bir an önce görünür ben de ona göre aksiyon alırım
Egemom07 Nazf amniyosentez ileri haftalarda yapılıyor. Öncesinde cvs testi verebilirsiniz. Yada bekleyip amniyosentez yaptırabilirsiniz