Egemom07 öncelikle geçmiş olsun :( gerçekten kolay şeyler değil
Allah’ım insallah sağlıklı evlatlar verir size de
Ben 4 doktora görünüyorum hepsi yuksek riskli gebelik doktorları ve pazartesi günü genetik doktoruna gidicek Acıbadem maslakta
Benim 13. Haftam şu an hiçbir bulgu belirti yok
Ama işte korkum ileri haftalarda mı çıkar acaba düşüncesi
Çok iyi bir doktordaydım dün o da bu bebek sağlıklı doğacak merak etme ama yine de amniyosentez yapicaz dedi
Bilmiyorum bir yanım umutlu diğer yanım umutsuz ne hissedeceğimi bilmiyorum