Merhaba, hamileyim ve yapılan NIPT testinde ‘Atypical Finding’ sonucu aldım. Doktorum bu bulgunun kromozom 18 (Trizomi 18) ile ilişkili olabileceğini ancak bunun plasentaya mı yoksa bebeğe mi ait olduğunu anlamak için ileri testler gerektiğini söyledi. Şu an detaylı ultrason ve genetik danışmanlık sürecindeyim, ayrıca CVS veya amniyosentez seçeneği de gündemde. Daha önce benzer bir durum yaşayan var mı? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?