Hasret72 yeni_anne2 doktor iyi dedi sancı çok değil dedi, halen bebişim makat duruyor, 37 38 e kadar beklicez dedi sezeryanı söylemek için🥰 ama zor gibi duruyormuş
yeni_anne2 Hasret72 ayy çok sevindim o zaman muhtemelen yalancı sancı cıkmış bende şuan nst bağlıyım 😂 bizde de makat geliş kontrolüm vardı bugün 🌸
yeni_anne2 keyfimin-kahyasi-misin canım tehlikeli olsaydı zatenn doktor olumlu konuşmazdı onu demek istedim
Hasret72 keyfimin-kahyasi-misin doktor herşey iyi dedi nst sorun yok dedi, doktoruma da çok güveniyorum, kötü bişi olsa sancı yok demezdi. Burda bu sancı doğurtur yazmanızda hoş değil,. En azından sancı var zamanında gelsin inşallah demek yerine 🙄
keyfimin-kahyasi-misin Hasret72 bişey yazmakta kötü olmuş yazanda hata doğru söyledin. 80 90 gören sancı normal değil . Çok normalmiş gibi Yalan soyleyeck halimde yok .
Hasret72 yeni_anne2 birde bana 2400 gram dedi 35 haftaya göre az değil mi🤕 doktor iyi diyor Gecen hafta 2200 bir haftada 200 gram almış oluyor
yeni_anne2 Hasret72 hayırr asla kötü degıll gayet iyi kilosu gelişimi merak etme 🥰🌸 çok güzell kilo almış
Aslaninannesi_ Hasret72 sancınız var ama bu haftalarda zaten yalancı sancı çok oluyor bendede oluyor canım bebeğinin hareketleri azalmadıkça seninde suyun ve kanaman gelmediği sürece sorun olmaz merak etme bende 36 haftalığım ordan biliyorum
Hasret72 yeni_anne2 gerçekten mi ben çok kafama taktım ya canım sıkın oldu az geldi haftasına göre kilosu
Aslaninannesi_ Hasret72 benimde nstm hep böyle doktor bebekte kendini hazırlıyor dedi bebeğim makat geliş zaten haftaya sezaryen günü aldık
Hasret72 deletedmom43191 bilmiyorum nst nasıl hocam dedim iyi sorun yok dedi, doktoruma da güveniyorum iyi bi doktor. Ama hiç düşmedi o rakamlar bende anlamadım. Salı günü tekrar nstye girip doktora görünceö bakalım