Bende de olmuştu 70 civarı sancı, ebe bana bu sancıyla doğuruyorum diye gelen insanlar var hissetmiyor musunuz demişti. Hissetmemiştim. 2 hafta sonra 37. Haftada doğum yaptım doğum sancılarımda 100.un üzerine çıkıyordu onları da hissetmemiştim, eğer kontrol için tesadüf gitmiş olmasaydım doğurduğumu bilmiyordum, suni sancı verdiler onu da hissetmedim.. ta ki kese patlayana kadar.. kesemi patlattı ebe 8 cm açılmada sonra hissettim sancıları..