yeni_anne2 Hasret72 evettt varr canım düzenli mi hısedıyor nusun ılk bağlandıgı zaman yuksek de cıkıyor ama oda varr
Feslegenci Hasret72 35 haftalıkken benimde böyleydi serum verdiler düşmedi ertesi gün 2 lt su içip tekrar girdim o zamanda düşmedi şuan 38 haftaya ulaştım ne gelen var ne giden
Kursatsmommy Evet var benimde serumdan sonra böyle sancılarım çıktı ama ben hissetmiyordum sancımı hissetmiyorum diye bana yatış vermediler
Hasret72 yeni_anne2 anladım, 70 altına düşmedi 80 90 olara çıktı hep. Hissedip hissetmediğimi anlayamıyorum
Hasret72 yeni_anne2 doktor iyi dedi sancı çok değil dedi, halen bebişim makat duruyor, 37 38 e kadar beklicez dedi sezeryanı söylemek için🥰 ama zor gibi duruyormuş
Hasret72 yeni_anne2 birde bana 2400 gram dedi 35 haftaya göre az değil mi🤕 doktor iyi diyor Gecen hafta 2200 bir haftada 200 gram almış oluyor