imcakir bilgemomy çok üzüldüm 😞 kayıp gerçekten çok zor ben 10. Haftada kaybettim sizi düşünemiyorum bile 😞 Allah sabrını ve benim gibi mucizesini versin inşallah 🤲🏻🥹 amin canım çok teşekkür ederim inşallah ikimizde sağlıkla kucağımıza bebişlerimizi almak nasip olur 🤲🏻🤲🏻 Doktor normalde bana en az 2 regl gör demişti, ben 1 tane regl gördüm sonra korunmadık ama ilk ay olmadı.. bu ay da hamile kaldım ☺️🤲🏻 ama kürtajdan 3 ay sonra hamile kalmış oluyorum, korunmamanın 2. Ayında Doktorumun dediği olmuş oldu yine en az 2 regl görmüş oldum yani🥹
bilgemomy imcakir amin amin canım benim de 3 ay dedi bakalım ilk ay olmadı bakalım bu 2. Ay inşallah erkenden hayırlısıyla gelir .. 🥹💖
Meridaily imcakir yaaaaaaaa ismini görünce gözlerim doldu canım o kadar mutlu oldum kiii nasıl bekledik bu güzel haberi🥹❤️ ikiz bir de 🥹🥹 şükürler olsun canım benim sağlıcakla gelsinler inşallah, sağlıcakla al kucağına inşallah🤲🏻🥹❤️ kaybettiğim bebeğim bununla birlikte gelecek gibi hissediyorum yazmışsın ya o cümlen o kadsr etkiledi ki benim de bir kaybım var ya senin yerine koydum kendimi ❤️😭 Rabbim çok güzel günler nasip etsin inşallah canım benim, artık üzülmek yok sevinme vakti😍❤️🤲🏻
imcakir Meridaily Çok teşekkür ederim canım benim🥹🌸🌸❤️ evet gerçekten bekledik ve mucizevi bir şekilde geldi haber 🥹🥹 amin inşallah hepimiz sağlıkla hayırlısıyla güzel mutlu günlerde kucağımıza alırız 🤲🏻 Darısı tüm isteyenlerin başına inşallah ❤️Allah’ta senin güzel kalbine göre versin 🙏🏻🤲🏻🥹 İnşallah canım hep beraber güzel günlerde güzel haberlerle buluşuruz inşallah artık🥹🥹🥹🤲🏻❤️
Baliimsid Mutluluğunu hissediyorum kalbimde. Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin. Böyle hep mutluluktan ağlatsın. Buraya kızlaaar 39+1 deyim geldi gelecek falan yazalım bir an önde amiiin 🥹🥹 ♥️ ben de 11 haftada kaybettim 2 reglimdeyim korunmayı bırakacağım bana da dua eder misin 🥹🥹
imcakir Baliimsid ❤️❤️❤️ inşallah canım benim çok teşekkür ederim sağlıkla yazmak nasip olur🥹🤲🏻 Tabi ederim Allah tez zamanda sağlıkla kalbine göre verir inşallah 🤲🏻🌸🥹
Sonnenfrau Maşallah maşallah Rabbim nazarlardan korusun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah’ım ❤️
Nadiya07 Sağlıkla, huzurla, çok güzel, sıkıntısız bir hamilelik dilerim. Bol bol dua edin. Allah sağlıklı bir şekilde bebeklere kavuşmayı nasip etsin inşAllah.
mrvakcn imcakir ayyy çok güzel 😍sağlıkla kavuşursunuz ikisinede inşallah 🥰🥰🥰banada dua edin bende ikiz gebelik çok istiyorum teşekkürler şimdiden 💕
nurssmom imcakir ayyy 1 ay önce yumurtlama takibi için konuşuyorduk ben hamile olduğunuzu görmedim şuan ikiz olduğunu okudum şok oldum 🤣 hayırla kucağına al kuzularını inşallah çok mutlu oldummmmmm ❤️
imcakir nurssmom ahahah şok üstüne şok olmuş biraz 🤭 amin canım benim inşallah sende hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻🥹❤️
minikkcivcivv imcakir Merhabalar, postu tesadüfen gördüm ve söylemek içimden geldi🙏🏻 Öncelikle hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Çok yakın bir tanıdığım ikiz doğum yaptı ve bebekleri yoğun bakıma alındı sebebide sezeryan doğum esnasında doktorun ve hemşirelerin önce bir bebeği çıkarıp o esnada onunla ilgilenmesi (kordon kesmesi havlu sarılması vs. gibi işlemler) bu esnada diğer bebek içeride kaldığı için aşırı derecede pis kan yutmuş ve bu bebekte solunum güçlüğü ile enfeksiyona sebep oldu hemen bebeği yoğun bakım ünitesine kaldırdılar ve 1 ay gibi bi süre yatacağını söylemişler duyduğumda cokk üzülmüştüm.. Lütfen sizde doktorunuzla şimdiden konuşun ikiz gebeliklerin doğumlarında gerekirse ameliyata 2 doktor birden girsin ve doğumda 2 bebeği aynı anda hızlı bir şekilde çıkarsınlar yada tek bir doktor girecekse de hemşireden ebeden destek alarak 2 bebeğide aynı anda çıkarmalarını ciddi kesin bir dille söyleyin kii günahsız melekler için zaman konusunda geç kalınmasın. Herşeyi duymuştum da doğumda bebeğin pis kan yutmasını ilk kez duydum sizede anlatmak istedim rabbim tüm evlatlarımızı korusun..🙏🏻
imcakir minikkcivcivv amin canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻bilgilendirme için çok teşekkür ederim uzun uzun yazmışsın sağol 🙏🏻 çok kıymetli bir bilgi gerçekten 🌸🙏🏻
Emneyldzlarr_50 imcakir çok sevindim kuzum sağlıkla kucağına al 🥰bu ara yat dinlen sürekli ayakta gezme çok