akdeniiss aslında ben hiç ikiz olacağını düşünmedim beta değerim normaldi yani bilmem ki🥹
Reglden 4 gün önce verdim o zaman test yapmıştım
37.69 du
4 gün sonra (regl günü) verdim 383.52 di (en az 150.76 olmalıydı)
2 gün sonra da 862 (767.04 en az olmalıydı)
Sonra daha vermedim zaten ama burda ikiz gördüklerim 1000 10.000 felan du hep
Hatta sonra korktum benim betam çok yüksek değildi bir şey olur mu acaba diye içimden