bilgemomy çok üzüldüm 😞 kayıp gerçekten çok zor ben 10. Haftada kaybettim sizi düşünemiyorum bile 😞 Allah sabrını ve benim gibi mucizesini versin inşallah 🤲🏻🥹 amin canım çok teşekkür ederim inşallah ikimizde sağlıkla kucağımıza bebişlerimizi almak nasip olur 🤲🏻🤲🏻
Doktor normalde bana en az 2 regl gör demişti, ben 1 tane regl gördüm sonra korunmadık ama ilk ay olmadı.. bu ay da hamile kaldım ☺️🤲🏻 ama kürtajdan 3 ay sonra hamile kalmış oluyorum, korunmamanın 2. Ayında
Doktorumun dediği olmuş oldu yine en az 2 regl görmüş oldum yani🥹