Kızlar beni bilen bilir, hatırlayanlarınız vardır 🥲
Ekimde kürtaj olmuştum bu ay hamile olduğumu öğrendim.
Ve bugün kontrol de (5+5) çift yumurta ikizi olduğunu öğrendim 🥲 kürtajda bile dik duran ben salya sümük ağladım😅 doktor bir yandan sarılıp teselli ediyor asistan ayrı ağlıyor ahahha ay çok komik bir anı kaldı rezillik🥲🥲🥲
Burda gördüklerimden hemen doktora dedim bazen boş oluyormuş biri olur mu öyle bir şey diye sen onları unut dedi 🥹 ama iki kese de de embriyo oluşumu var🥹🥲
O kadar mutluyum ki tarif edemiyorum 🙏🏻 gerçekten hissediyordum ama imkansız geliyordu ailemiz de yok çünkü ama sanki kaybettiğim bebeğim bununla birlikte gelecek gibi hissediyordum🤲🏻
Lütfen dua edin sağlıkla ikisini de kucağıma almak nasip olsun🙏🏻🥹 en güzel haberler de sizin olsun, Allah hepimizin kalbine gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻

