elifbsraaa1 aminn teşekkğr ederim 🙏🏼🌸 4-5. Gün falandı sanırım sabah kahvaltı hazırlarken bi anda bi bulantı geldi 5 dk falan kötü hissettim ama hemen geçti haricinde göğüs şişkinliği vardı ama benim adet önceside hep olduğu için onu belirti gibi görmemiştim açıkçası. Başkada belirtim olmadı taa ki 7-8 haftalarıma kadar sonrası zaten allah bereket versin hala canımı okuyor 🤭😂