Fatmadali Canım ben 4 gün evde 3 gün annemdeyim. Ev işlerim oluyor diye beni yollamıyor 😄 Yarın akşam evime geri dönücem. 2009 yıllarında teyzem izmire gelmişti tüp bebek tedavisi için birde 2020 yılında kuzenimin eşi gelmişti. Hep annem ilgilendiği için onlarla süreçte onlara konulan yasakları bana da uyguluyor sürecin zorluğunu biliyor 🥰 Tuvalet yemek harici kalkmıyorum desem yeridir evimde yürüyüşe bile çıktım transferden sonraki gün 🤣 kahve içirmiyor, maydanoz yemiyorum, adaçayı ve çay içmiyorum çok nadir ısrar edip bazen 1 bardak içiyorum 🙈 Haftasonu köye gidicem inşallah orda yürüyüş yapmayı düşünüyorum hayal ediyorum 😂😂