Bende 36+5 im bebeğim ters dönmedi bugün kontrole gittim doktorum bir hafta sonra gel sezaryan için konuşalım dedi ama ben hala karar veremedim normal doğum mu sezaryen mi diye ters olduğu ıcın doktorum sezeryan öneriyor ilerleyen zamanlarda döner mi yada doktor döndürebilir mi çevremde bazı însanlar doktor müdahalesi ile döndüğünü söylüyor kafam karışık başka bir doktora daha muane olsam mı acaba kendi yada yakın çevresinde bu durumu yaşayan var mı