@"mihraninannesi02″sabah 7 de yatışım yapıldı odaya yerleştim doğuma alındığım saati bilmiyorum ama 8.55 de kızım dünyaya gelmişti 9.20 gibi de beni çıkardılar biraz midem bulandı dikerken beni ama onda da hava verdiler sonra da bitmişti zaten odaya alındım serum verdiler ağrı kesici yaptılar