Dilaradenizz0 mihraninannesi02 korku endişe heyecan ne ararsan var üçüncü sezaryanım olucak ama korkuyorum yinede
Mavi_rella mihraninannesi02 aynen öyle olacak yarın anestezi randevum var gün verilecek bana. Birazda zorunlu sezeryan aslında. Bebek makat olduğu için
mihraninannesi02 Dilaradenizz0 yaa siz tecrübelisiniz biraz ne yapmam gerek ben hiç bilmiyorum mesela 🥲