Bende küçük göğüslüyüm doğum yaptım hiç büyümedi süt doldu ama öyle kocaman olmadılar sertleştiler sadece o kadar sütümde bebeğime göre yetti çoktu diyemem ama normaldi yani şuan 1 yaşında hala emziriyorum hala küçük ve sarkmış gibiler 🙁 ama doğumdan sonra nerdeyse 3 ay hiç memen yok sütün yok herhalde sorusuna maruz kaldım en çok canımı sıkan o sürekli gizli gizli emzirdim kimseye göstermeden