bestebern mihraninannesi02 Allah analı babalı büyütsün inşallah çok sevindim devasa bit büyüme olmuyor dimi :D
mihraninannesi02 bestebern yok ya olmadı tabiki ama olanlar varmış büyüklerinki daha da büyüyordur bence 😂 inşallah seninde bol bol sütün olur bebişine 🌸
mihraninannesi02 Bumah bende doğum yaptım benim de geliyor kilo alıyor şükür endişe edeceğim gibi değilmiş 🥹
mihraninannesi02 bestebern çok az kalmışşş hamilelikte büyüyor diyorlardı ama büyümüyor süt gelince büyüyor 😂 inşallah hayırlısıyla gelsin 🥹🥹
Zarifbblog mihraninannesi02 göğüsün büyüklüğü hiç önemli değil benim çevremde göğsü küçücük olup bebeği maşallah tosun gibi besleyen de var kocaman göğsü olup bebeği kilo almayan da 😂😂😂 olur allahın izniyle
mihraninannesi02 Zarifbblog haklısınız ama işte endişeydi benimki şimdi doğum yaptım benimki de kilo alıyor baya çok şükür 🥹🌸
Nafiye00 mihraninannesi02 inşallah canım korkma hemde küçük gögüs biran da sütle dolup büyüdüğünde sütünün fazla olduğunu anlıyorsun için daha rahat oluyor