mihraninannesi02 hemşirelerde geliyor ama sizde alıp emzirebilirsiniz. İnternetten şimdiden videolarına bakabilirsiniz. Benimde doğumdan önce hem büyüme yoktu hemde süt gelmemişti ama doğum olduğu gibi hepsi oluyor. Dediğim gibi hatta o kadar güzel ilerledi ki Bebeğim ilk aylarda 2 şer kilo alıyordu hatta annemler falan kimseye deme nazar değer sütüne diyordu. Öncesinde aynı sizin gibi çok tedirgindim inanın boyutuyla hiç alakası yok. Rabbim onun rızkını her türlü sizinle veriyor