mihraninannesi02 Kızlar göğsüm dümdüz denecek kadar küçük ergenlikte çok zayıf olmamdan kaynaklı büyümediler maalesef hamilelikte de büyümedi haftaya doğum var dümdüz olan bir göğüste süt var mıdır nasıl emzireceğim
mmihri mihraninannesi02 Merak etmeyin doğumla beraber süt dolunca büyüyor. Benimde doğuma kadar öyleydi ama çok şükür bebeğim doğduğu gibi süt anlamında hiç sıkıntı yaşamadım. Sakin olun ve bebeğinize odaklanın stres sütü etkiler
Busecan mihraninannesi02 Merhaba, benim göğüslerim küçük değil ama hamilelikte hiç büyümedi gibi hala aynı sütyeni kullanıyorum sadece kilo alımına bağlı kopça kısmına ek aldım o kadar. Ben de merak ediyorum sanki hiç süt olamayacak gibi geliyor anlamadım 🙄
Ns15 mihraninannesi02 canım benimde göğüslerim baya baya küçüktü doğumdan sonra süt geldikçe büyüdüler ben inanamadım bu kadae büyüdüğüne resmen büyür merak etme ve süt memenin büyümesiyle alakalı değil ozaman koskoca memeleri olanların daha çok sütü olması lazım 😁
mihraninannesi02 mmihri inşallah öyle olur kimseye de diyemedim nasıl yapacağım bilmiyorum direkt kendin mi emziriyorsun birileri mi geliyor nasıl oluyor peki
mihraninannesi02 Ns15 ne biliyim benimki dümdüz nerdeyse ondan takıyorum kafaya nasıl yapacağım açıp emzireceğim bilmiyorum insanların görmesini istemiyorum 🥹
mmihri mihraninannesi02 hemşirelerde geliyor ama sizde alıp emzirebilirsiniz. İnternetten şimdiden videolarına bakabilirsiniz. Benimde doğumdan önce hem büyüme yoktu hemde süt gelmemişti ama doğum olduğu gibi hepsi oluyor. Dediğim gibi hatta o kadar güzel ilerledi ki Bebeğim ilk aylarda 2 şer kilo alıyordu hatta annemler falan kimseye deme nazar değer sütüne diyordu. Öncesinde aynı sizin gibi çok tedirgindim inanın boyutuyla hiç alakası yok. Rabbim onun rızkını her türlü sizinle veriyor
Ns15 mihraninannesi02 canım bunu kafana takma kesinlikle büyüyor gerçekten benimde yok gibiydi resmen şimdi desteksiz 80 takıyorum oyğzden bunu hiç ama hiç dert etme vede kimsenin yanında göğsüni açıp emzirme çünkü nazar alıyor gerçekten çocuk ben o hataya düştüm nezaman birinin yanında emzirsem sonra çocuk memeyi almakta aşırı zorlanıyordu ve memeyi çoğu zaman almıyordu benden sana tavsiye sende kimsenin yanında emzirme başka odaya geç emzir
deletedmom43191 mihraninannesi02 canım süt dolunca büyüyor memeler sen böyle kendini niye üzüyorsun ne olursa olsun gelir sütün
Deryz mihraninannesi02 benim arkadaşım var onunda gögüsleri yok denicek kadar küçük ama Rabbimin hikmeti doğumdan sonra bayağı sütüde gelmiş oğlu var mesela 7 aylık 11 kg maşallah tosun gibi ben onu görünce şaşırdım ama takılmamak gerekiyormuş veren Rabbim veriyor
Bebisiminannesii mihraninannesi02 buyuk küçükle alalasi yok bunun. Même ucunu cikart yeter, kucuk gogustede sut olur hemde daha çok
Bebisiminannesii mihraninannesi02 olsun sut olsun da kendine bakma sen hic te olmaz diye dusunme tamamen psikolojik. Bizzat sahit oldum buyuk goguslu olup sütü olmayan, küçük göğüslü olup sütü bol olan oyuzden hic boyle dusunme sen :)
ArasMom__ mihraninannesi02 benim ucu olsaydıda kendisi olmasada iyiydi 😂😂 benimde uçları çökük çok stresliyim
momkrm19 mihraninannesi02 ben de senin gibiyim hiç merak etme önemli olan büyüklüğü değil işlevi 😁 bol su iç dinlen ve araştır süt yapan şeyleri de olur mu. Valla benim ilk bir sene boyunca maşallah hep fışkırdı kimseye ezdirmediler beni memişlerim sağolsunlar 😂😂
mihraninannesi02 momkrm19 yaa ne güzel maşallah 🧿 darısı bana 🤣 hastanede direkt kendin mi emziriyorsun biri mi geliyor yardıma sezaryen olacağım ben