Yagmurcylal bende dün oldum çatı muayenesi bilmiyorum herkesim öyle mi ama baya ileriye baktı kalça kemiğime kadar ilk baktığında hiç acımadı ileriye gittiğinde biraz acıdı o da kendimi kastığım için sonra kendimi rahatlattım çok kolay geçti sonrasında da herhangi bir ağrı yaşamadım 1 dakikalık bi işlemdi ki normalde canım çok tatlıdır. Ben kendimi normal doğuma hazırladığım için bu hiçbir şey, doğum anında sürekli bakılacak diye kendime telkin veriyorum. Kendinizi rahat bırakırsanız inanın çok çabuk ve acısız bitiyor