aryadeniz25 deletedmom43191 böyle şeyler duymak beni çok rahatlatıyor 🥹 çok teşekkür ederim kuzum inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri 🥰
Edan54 Yagmurcylal 37+1 im dün yapıldı çatı muayenesi de. Rica ederim, sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 🤲🏻
Ayln36 38+6 hafta oldu benim de.. Ben de çatı muayenesi oldum dün.. ve şimdi akıntım çok arttı.. lekelenme olmadı ama akıntının da bu kadar gelmesi normal mi arkadaşlar.. sizler de böyle bişe yaşadınız mı..