Sevgiiss En kötüsüde benimki adetime 9 gün varken prodoctor test yaptım ikinci çizgi silik çıktı kan verdim negatif, adetime 6 gün varken bebetime test yaptım yine ikinci silik çizgi daha belirgin çıktı, adetime 4 gün varken tekrar prodoctor test ve kaset test yaptım yine ikinci çizgi çıktı, adetime 2 gün varken yaptım negatif bat 6 ben gece 5 te adet oldum.