Sevgiiss İn şa ALLAH. Bende öyle çok ümitliydim. Geçen ay bal polen arı sütü karışımı, folik asit kullanmıştım. Bu ay karışım bitti yenisi almak istemiyorum baya paha çünkü. Başka neyapabilirim? Sadece balla olur mu acaba? Bir de havuç biliyorum. Bu gün adet oldum ne zamandan kullanmaya başlayabilirim