Meltemanneolsun Jdjdjdldl bekle canım geç döllenme de olmuş olabilirsin başka doktora da görün. Kalp atışı için daha çok erken zaten. Betan kaçtı mesela kese görmek için daha küçüktür
Kaannur Ben böyle saçma birşey duymadım valla sizde inanmayın bence boş bilgiler yüzünden strese girmeyin
Jdjdjdldl Kaannur bende şaşırdım üzüldüm ta ki burada ki yorumları okuyunca rahatladım teşekkür ederim 🥰
Meltemanneolsun Jdjdjdldl beta 3000 lerde falan olunca kese görünüyor şu zamanlarda görülebilir artık keseniz
deletedmom43191 Jdjdjdldl ne alaka 3 gebelik yaşadım üçünde de mide bulantısı yaşamadım bu tür saçmalıklara inanmayın
Tugba2794 Jdjdjdldl çok mantıksız , bir arkadasım deli gibi yerdi iştahlıydı bastan sona, ama ben hamıle kaldım 4 ay bulantıdan öldüm 🤷🏼♀️ herkes aynı degıldır
deletedmom43191 Jdjdjdldl her adı doktor olana ınanmayin canan Karatay da doktorum diye geçiniyor ama doktorluga benzer yani yok 😅😅😅