Jdjdjdldl yorumlara katılmakla beraber şunu da eklemek istiyorum. eskiden çok duyardık bulantım var acaba hamile miyim diye. ben de hep başlarda bulantı beklemiştim gebelik beklerken. yaklaşık 8-9 haftaya kadar hiç bulantı yaşamadım. belki de daha fazla hatırlamıyorum. sonrasında da uzun sürmedi geçti zaten. hamile olduğumu adet gecikmemden anladım. nasıl böyle sallıyo doktor bir hasta mı görmüş şu zamana kadar acaba😁