a_burcu_bur ben atanamadın sağlıkçıyım . 20 yaşımda işe girdim 5 yıl çalıştım. Evleneli 10 ay oldu yaklaşık . İş yerinde çok zorbalik mobbing yaşadım eşimde aynı iş yerinden diye dedikodu yasaklar çıkarmaya calaismalar çok oldu . Sevgili olmak yasak iş yerinde hatta şuan .kadınlar da çok olunca dedikodu hat safhada oluyor . Bende bırakıcım dedim eşime. Çocuk düşünüyorum zaten zor du fabrikada çalışmak . İlk çocuğum haziran 2024 te kimyasal oldu düştü . İkinciye hamile kaldım işi bırakmama 1 ay kala . Nasip iste . Şuan 4 aylık hamileyim . Evleneli de 1 yıl olmamisti . Kıdem tazminatımı da aldım .son iki taksit de alacağım inşallah onlardan . Kafam rahat eşimin de öyle . Çocuğum Allah’ıma çok şükür sağlıklı . İyi ki birakmisim . Mutluyum huzurluyum hiç pişman değilim 😇🥰