Mervecimmm herkesin hayat şartı farklı işte. Biz üniversite oku, atan et derken bazı şeyler de nasip kısmet zaten 30umda evlendim, tüp bebekle anne oldum ama mezun olur olmaz yani ne bileyim atanır atanmaz evlenseydim yani 25imde, 27de ve 29da da anne olabilirdim belki. Sonuç olarak Allahın dediği oluyor 😊 benim anne olabileceğim en erken yaş 26 olurdu heralde ama nasip böyleymiş 🥰