Hulya00 32+5 im 5.5 6 kilo aldım.bebegim gecen hafta 2 kiloydu.doktor bebege yarıyor dedi.beslenmeme gelirsem badem ceviz fındık meyve sebze et yumurta yogurt pekmez ya da bal ve günde 2 bardak süt olmazsa olmazim.öğretmenim ve sürekli ayaktaydim belki ondanda almamış olabilirim ama hamur isi ve tatlı nerdeyse hic yemiyorum.kapalı paket gıdaları tüketmiyorum.ödem olmadı daha.kısacası faydalı olanları ye digerlerini yeme😂