Hulya00 Bebekveben maşallahh 🙏bende haftaya 3 lü taramaya gircem heralde kilosuna bakarlar bilmiyorumda 😕
Hulya00 Zeynpatak değilmiii herkes psikolojimi bozuyor ayy yemiyosunn ay kilo almıyorsunn ay göbeğin çıkmamış diye sinir oluyorum bende daha küçükk nereme alayım kiloyu normal yiyorum az çok yok yani hamileyim diye çokmu yemem lazım diyorum
Zeynpatak Hulya00 yok canim sakin takma onlari benim hamile oldugumu yeni yeni anliyolar basta cok sinir oluyodum neden kimse anlamiyo karnim niye cikmiyo diye ama ne kadar az kilo okadar iyiymis simdi simdi anladim 4 kg bile beni agirlastirdi 14 kg yi dusunemiyorum mesela . Ayrica cokkilo alanlarda bel agrisi problemi daha cok oluyor birden yük bindigi icin . Sen saglikli beslen bebegin gelissin gerisi hic onemli degil
Hulya00 AyEr canımmmmm 😍☺️ Hoşgeldinn günaydınnnn ❤️ Kıss ben fazlada yok eksikde milletin laflarıda beni sinir ediyor ay kilo almamışsın göbegin çıkmamış hiç bişey yemiyosun diye agızlarına vurasım geliyo valla 😁
AyEr Hulya00 deseydın sanane 😂benımde bır haftadır gobegım masallah dugune gıtmıstık hamıle oldugum artık uzaktan bellı oluyor oğlum sagolsun tospık bende tospık yuvarlanıyoruz uzulme bazı ınsanların gec cıkıyor
Hulya00 Sevdalmira yaaa inşalllah hemen atlatırsınızz canımm sakız çigneyin ben sakız çigneyerekde rahatlattım kendimi az az yiyin içinn oda mideyi biraz bulantı eder 😕
Hulya00 Sitionline teşekkür ederimm canım valla sizle konuşup böyle duymak beni de rahatlatıyo birtek ben değilim diye düşünüyorum bebeklerimi iyi saglıklı olsunda ☺️
Sitionline Hulya00 evet çoğumuz kiloya takılıyoruz istiyoruz ki biz degil bebekler alsın 😊 Allah’tan hamile kaldığımız kilo normal o yüzden alsakta veririz bi şekilde :)
Hulya00 AyEr hahaha ayy yerimm tospikkkiii ben 😍 maşallahhh kuzun ee artık yavaş yavaş çıkacak büyüyorr yakışıklıı 🙏🥰 ayy kıs yok ne aldırcam cahiller konuşuyolar bebegimde bende sağlıklı olalımda cümlemize gerisi önemli değil milletin ne dediği sadece bide şuna kızıyorum Ağustos’ta 2 düğün var eşimin halasının oğulları evleniyor ee Hülya sen napcan gelemiyorum maalesef diyorum aaay kıs gelirsinn nolacak bizlerde gittik geldik düğünlere falan kız bide lohusa döneminde oluyorum nasıl gidiyim bide köye milletin bu cahil konuşması beni öldürüyor gelemem kusura bakmayın bebeğimin saglıgı benim için önemli diyorum onca insanın içine ses ortamına sokamam dedim
Hamile41 Bende 57 ile hamile kaldim tedavi gorunce igneler kilo yapti ilk 3 ayda 61 e ciktim 2 aydir hala 61 im 5 aylik oldum
Betul2009 Hulya00 bende 19 haftalık hamileyim 4 kilo aldım iştahım gayet yerinde😄 boşver alma nasıl olsa sonraki haftalarda alıcaksın🤣
Elifsaadet Hulya00 bende 12+4 teyim başından beri 54 kiloyum. Bence çok iyi son aylarda fazlası ile alınıyor zaten.
Hulya00 Elifsaadet demii bende öyle düşünüyorum ay valla içimi öyle rahatlattınız ki Allah razı olsun 🙏🙂
Sevdaliza DamlaK bende 14+3 üm 17 de kilo almaya başlarım dedim demek ki almayan almıyormuş sizin gibi olurum inş 20lerden sonra başlarım almaya
Hulya00 Sevdaliza bencede daha 3 aylığız zaten 4 e bile gecmedik son aylarda daha çok alınıyor bu sefer bebekte besleniyor şu an kanımızdan besleniyor 😕
AyEr Hulya00 allahım bu ınsanlar nasıl allah nasıp ederse kocamın cok samımı arkadası evlenecek hazıranda eger dogurmamıs olursam gıdıcem ama dogurmus olursam gelemem dedım onlarda zaten hıc ısrar etmedıler sakın gıtme lohusa donemı onemlı canım
Hulya00 AyEr yaa yok gitmem hiç bir güç götüremez kimse kusura bakmasın yanii daha 40 mız bile çıkmıyor çocugu düğünden düğünemi gezdiriyim
Lee Hulya00 arkadaşım niye ona özeniyorsun onun ki yanlış 10 kilo diyorsun doğurana kadar olur 30 kilo