Heyzil ben de almaktan zorlanıyorum malesef vermekte kolay oluyor banada çok şükür öyle olsunda yani yemem içmem de normal gündüzleri biraz acıkmam oluyor meyve yiyiorum yada peynir yiyorum işyerinde yanımda götürüyorum bebeklerimiz sağlıklı olsun yarasında ☺️