sendekimsinnn sendekimsinnn ben az Nurellaaaaaaa1212 ben az önce test yaotım negatif bugün kesin adet olmam gerekiyordu normalde fazla düzensizde değil yani adetim ama hala bişey yok
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn ben de yaptım dayanamadım negatifti bende 27 günde olurdum 28 garanti diyordum bugün olmadı yarın bakalım nolucak
sendekimsinnn ikball1 bende bugün yaptım çıkmadı canım bugğn adet olmam gerekiyordu normalde adette olmadım niye böyle oldu anlamadım
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 bide canım sanki sen önceki yaotıgın testlerde silik çizgi çıkmıştı benmi yanlış hatırlıyorum
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn valla bugün olmam lazımdı günüm hiç şaşmaz sabah kalkınca olurum tık yok 😂
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 valla bende öyleydim canım bende de tık yok diğer ay adetimde aşırı ağrı acı çektim mesela bu ay hala ne ağrı ne sızı bakalım sonu nolcak
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn ben yaptım cıkmadı kuzum bekle bakalım bi kaç gün daha bende akıntı var cok yogun ama bilmiyorum
sendekimsinnn Annekuzusu06666 yustdışındayım canım brn herhangi bi marka alıyorum ama diğer gebeliğimde 10. Gün çıkmıştı
sendekimsinnn ikball1 aa gerçektenmi o zmn bende 1-2 güne olurum ya bence sende regl belirtisi fln varmıdyı acaba
ikball1 sendekimsinnn regl olmadan önce 1 hafta önce goguslerim şişer benim bide yüzümde 1 2 tane sivilce çıktı o kadar başka belirtim yoktu 35 36 günde bi regl oluyorum
sendekimsinnn Annekuzusu06666 bugün yumurtlamanın 17. Günü geç döllenme yumurtlama geç oluncamı oluyo benim yumurtlamam 20 ocakta olmuştu ovulasyon yapıyodum
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 canım büyğk ihtimal ikimizde adet olacaz bana öyle geliyo yani olsaydı çoktan çıkardı
sendekimsinnn ikball1 benimde şöyle oldu 2 aralık düşük yaptım 35 gün sonra adet oldum o ay acaba o ay öyle olunca bu aydamı öyle olcak