sendekimsinnn Kızlar 31 ocak test yaotım çıkmadı ondan sonra da yapmadım yarın regl olmam gerekiyor artık sizler ne durumdasınız
ikball1 sendekimsinnn bende 31 yaptım negatif bugun yaptim negatif yarın regl olmazsam perşembe günü kan vercem Bat 4 subat
sendekimsinnn ikball1 bende bugün yaptım çıkmadı canım bugğn adet olmam gerekiyordu normalde adette olmadım niye böyle oldu anlamadım
sendekimsinnn sendekimsinnn ben az Nurellaaaaaaa1212 ben az önce test yaotım negatif bugün kesin adet olmam gerekiyordu normalde fazla düzensizde değil yani adetim ama hala bişey yok
Arica-06 sendekimsinnn yumurtlamadan bir gün önce değerlendirmiştik 19 ocakta 20 ocak yumurtlama 21 çatlamaydı
sendekimsinnn ikball1 canım bende bu 2-3 gündür su gibi akıntı var brn hissetmiyorum ama iç çamaşırıma bakınca ıslaklık var sadece su değmiş gibi acaba böyle bişey yiayan varmı
ikball1 sendekimsinnn bende regl olucam gün oluyor öyle ama bilemiyorum şuan normal akintim var daha regl olmadım
sendekimsinnn Arica-06 bende 20 de yumurtlama 21 çatlmaa oldu akşam üstü sadece yumyrtlama günü ilişki oldu ama tutmadı galiba bat bugün
Arica-06 Bi sperm 3 4 gün yaşayabiliyor bende pcos olabileceğinden düzensiz adet olduğumdan intisol içerikli ovictor kullanmıştım
sendekimsinnn Arica-06 şimdi yine test yaptım erken gebelik testi çıkmadı olsaydı kesin çıkardı bence yumurtlama üzerinden 16 gün geçti
Arica-06 O da pahalı olduğundan almadan önce test yaptım çıkmadı ayın 30 unda sonra içime sinmedi göğüsümde şişlik vardı içi dolu gibi geldi ondan gittim