sendekimsinnn Annekuzusu06666 bugün yumurtlamanın 17. Günü geç döllenme yumurtlama geç oluncamı oluyo benim yumurtlamam 20 ocakta olmuştu ovulasyon yapıyodum
Annekuzusu06666 sendekimsinnn evet senin yumurtlaman geç olmuş kuzum benimki 17siydi benimde bat 4 şubat
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 canım büyğk ihtimal ikimizde adet olacaz bana öyle geliyo yani olsaydı çoktan çıkardı
sendekimsinnn ikball1 benimde şöyle oldu 2 aralık düşük yaptım 35 gün sonra adet oldum o ay acaba o ay öyle olunca bu aydamı öyle olcak
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn a aynı bende böyle bundan şüpheleniyorum. Yumurtlama takibi yapmadım yani belki döngüm değişti geç yumurtladım
sendekimsinnn Annekuzusu06666 ama işte şöyle bişey var yuöurtlama üzerinden 17 gün geçti geç döllenme olsa da çıkardı bnce değilmi
sendekimsinnn Annekuzusu06666 bide canım senin döngün kaç gün çok uzun gibi geldi yada senin yumurtlaman çok erken oluyo