Bende 25+1 olduk bu zamanlara kolay gelmedık Allahın izniyle oğlum olacak bıraz acelecı tanı açılmam var ve bu benı çok korkutuyor oğluşum 785 gr bende 13. Haftadan sonra 11 kılo almışım gebelıgın ılk 3 ayında 9 kılo vermıstım yavaş yavaş bır yandan hazırlıklara başlamak istiyorum çünkü erken doğum olursa dıye bır yandan da stres olmak istemiyorum