danla2711 Nasılsınız kızlar☺️ kaç haftalıksınız ve hangi meyve oldunuz 🥰 biz 24+2 haftalık mısır koçanıyızz büyümeye başladık ama benim tansiyonum çıktı ve dikkat etmek zorundayım🥹🤗 ama bu bizim modumuzu düşüremez😄 +4 buçuk kilo ile devam ediyoruz ama doktorumuzdan kilo alımından dolayı azarımı yedim😂 fırsat buldukça yürüyüş yapıyorum martta bütün alışverişi bitirmeyi planlıyorum ramazandan sonra işten çıkıp hazırlıklarımıda bitireceğim sezeryan olma ihtimalim yüksek ama normalde olabilir tabi ki bebişim nasıl gelmek isterse🥰 sizde ne var ne yok neler yaptınız kaçıncı haftada hastane çantası bebek kıyafetleri ayarlanacak hadi konuşalım🥰🥰
Adalet-26 danla2711 Merhabalar, sağlıkla kucaginiza alin insallah 🙏 Biz 18 haftayiz yolun yarisina geldik sayilir ☺️ daha cinsiyet göstermedi hicbir alisverisimiz, hazirligimiz yok. Ramazani atlattiktan sonra cantamizi hazirlamaya baslariz die düşünuyorum☺️
babyoz danla2711 23+2 deyiz. Benim ikinci hamileliğim. Bir kızım var bu da kız 🧒 ilk çocuktan kalan birçok malzeme var. Beşik bebek arabası vs gibi . Birkaç parça da kıyafet aldım. Çünkü çok çabuk büyüyorlar . Bir çoğunu giyemiyor. Gelişimine göre almayı tercih ediyorum. İlk çocuktan deneyim diyelim :) bebek için gerekli olacak malzemeleri aldım. Kendim için pijama vs alacağım yakın zamanda. 30. Haftaya kadar herşey hazır olur. İlk hamileliğimde de hazır etmiştim. Sonuna kadar sağlıklı bir şekilde gideriz inşallah ama tabi her şey bizim için erken olabilecek durumlar için hazır etmekte fayda var. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
zynpknt danla2711 25+2 yiz bugünnn bu ayın sonunda ramazandan önce hazırlayacağız kıyafetleri ben serklajlıyım yatıyorum annemler hazırlıycak ramazanda zor olur diye bide erken doğum riski olduğu için hazır dursun dedik tabi inşallah 37-38 leri görürüz de🥰
Shnkh danla2711 19+6 Çarşamba ayrıntılı ultrasonum var bebeğin cinsyeti dhai belli değil daha hiç bişey almqdim
danla2711 Adalet-26 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 Oy maşallah bizimkisi erkek 😂 her fırsatta gösterip duruyor beyefendi artık 4.kez kesinleştirdik burdan dönüş yok😂
Adalet-26 danla2711 Erkek bebeklerin daha çabuk gösterdiği söyleniyor netlesiyormus hemen cinsiyet, cuma gunu uclu tarama testi yaptiracagim onda belki öğrenebiliriz 😂
danla2711 babyoz kesinlikleee bende katılıyorum erken hazırlayıp kafamı rahatlatmak istiyorum🥰 benim görümcemin oğlundan kalan giydiremediği bir sürü kıyafetler vardı benim bebeğimde erkek o yüzden ondan aldım kıyafetini puseti ana kucağını telsizini falan 🥰çokta birşey almayacağım ben sadece dışarıda giyinmelik kıyafetler alırım ilk bebeğim🥰 yalnız büyüteceğim bebeğimi biraz desteksiz bırakıldım ve bırakılacağım🫠🫠
Adalet-26 babyoz sizin babyoz sizin onde bir kizinizin olmasi sans mi diyelim hazırlık yönünden cok yorulmazsiniz☺️ bizim ilk bebek, evde ona dair hicbirsey yok henuz😂 cinsiyette bilemeyince sadece bekliyoruz ☺️ ilk hareketi kaç haftalik hissettiniz🤔
danla2711 Adalet-26 ahaha evet gerçekten ben ilk tahmini 14.haftada almıştım 19.haftamızda netleştirdik 🥰☺️ inşallah belli olur yaa☺️ belirsizlik zor oluyor
babyoz danla2711 desteksiz biraz zor evet ama Allah her şeyin kolaylığını veriyor can sağlığı olsun yeter ki :) ben de çalışıyorum işe ne kadar geç dönebilirimin hesaplarını yapıyorum. Bakalım artık hayırlısı :)
Adalet-26 Merve__26 zorunlu değil dedi istege bagli yapiliyor, sirt olcumu omurilik kontrolu falan die biliyorum, hemde kan alarak anneden genetik hastalik bakiliyor sanirim, bizim ikili tarama testi riskli cikmisti o sebepten istiyorum bende kontrol amacli
babyoz Adalet-26 17. Haftada hissetmeye başlamıştım bunda. Ama ilk hamileliğimde 21. Hafta falandı. İkincilerde daha çabuk hissediliyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah :)
danla2711 zynpknt sağlıkla zamanında gelsin inşallah bıdık🥰🥰erkenden hazırlamak mantıklı gerçekten sonradan zor olur erken doğum riskide olunca insan tedirgin oluyor ☺️
Liddle_mom danla2711 selam canim 26+1den selam olsun kizcemle gayet iyiyiz hep assagida olsada oturdugumda cok agrim olsada bu bizi yildirmaz🤣 37 kiloyla basladigimiz bu yola 45 kilo olarak devam ediyoruz kipir kipir fikir fikiriz icerde hic hareketlenmesi bitmesin istesemde mayisin ilk haftasi onu kucagima alicam rabbimin izniyle hastane cikisi icin hersey hazir bu ay besik alinicak bebek arabasina daha karar veremedim.Yuruyus yapmayi seviyoruz bebikoyla oda icerde daha fazla alan acilinca seviniyo tika basa yemek yiyorum bazen oturdugum yerde nefes alamiyorum yemekten🤣🤣🤣 ama olsun (cok mu uzun olu ney🤣)hepiniz canimsiniz🤍
danla2711 Liddle_mom ay bizde çok seviyoruzzz🥰 ben eskiden üşenirdim ama hamileliğimin ilk zamanlarından beri yürümeyi temiz havayı seviyorum🤗 benimki erkek babasının sesini duyunca horon tepiyor🥰😂 ilk başlarda tuzlu ekşi ne varsa yerdim ama şimdi tuzlu yasak ekşiyide ben yemek istemiyorum daha çok tatlı yiyesim geliyor 😂😍 az bile yesem şişiyorum sığamıyorum resmen içime ahaha nefes alamamak bendede oluyor