Daisyy000 Ay zorlanırsın doğurma diyenlere bakma, çok yaş arası daha çok zorlanırsın, çünkü büyüğü başka bişey ister küçüğü başka, benim oğlum 4 yaşına girince ikincim doğacak inşallah, buda iyi yaş aralığı ama illa kolay olmayacak boşver Rabb’im sağlıkla nasip etsin ♥️