Razismom ZeynepDuru17 maşallah size, 1 tane yapabildim 27 yaş ona da zor ikna oldum şuan 4.5 aylık🥰 😂
Smr-btll Ben çok korkuyorum bir oğlum var bir yanım diyor çok iyi olur bir yanım diyor yapma sizin dediğiniz gibi rahata alışırsam hiç yapmam bide yay burcuyum oğlum bana çok düşkün 3 yaşına giricek ama sendromlar bitmiyor 😂🤷♂️
Daisyy000 Smr-btll Yaş arası çok olanlara soruyorum çok zor diyor, yaş arası az olanlara soruyorum onlarda çok zor diyor nasil olsa her halükarda zormuş o zaman hemen yapayım diyorum 🥲🙂↕️
Smr-btll Daisyy000 bende kararsızım kreşe vermeyi düşünüyorum malum anaokulu 5 yaşında alıyor artık seneye eylülde 3,5 4 e daha da yaklaşmış oluyo okula çok zor alışacak bunun farkındayım asla benden ayrılmıyor en azından okula alıştıktan sonra mı denesem seneye Ocak gibi birde hamile olma ihtimalim var 🥶
Burcak61 Daisyy000 oğlum 5.5 yaşında 2 aydır deniyoruz ben zor büyüttüm oğlumu ancak şimdi cesaret edebildim 32.5 yaşında d benim
egee_momm Daisyy000 oğlum 19 aylıkken korunmayı bıraktık 3 ay sonra hamile kaldım şuan 5+5 haftalık hamileyim
birdemetyasemen Daisyy000 Kızım tam 2,5 yaşındayken doğum yaptım. 17 günlük daha bebeğim. Kızım o kadar zorlanıyor ki çok üzülüyorum o stresli halini gördükçe ki kızım gelişim olarak çok iyiydi hem fiziksel hem bilişsel olarak hep büyük sanıyorlardı yetişkin gibi konuşup anlaşırdık ama neticede çocuk 😓 Bizimki plansız oldu elimde olsaydı 6 ay daha büyüyüp en azından 3 yaş olmasını isterdim bazı şeyleri daha kolay anlamlandırabilmesi için. Belki daha çok yeni olduğu içindir bilemiyorum ama bizim evde durumlar nanay 🫠
Smiley87 Daisyy000 benim çocuklarımın arası da 2,5 yaş. Büyük 8 küçük 5,5 yaşında. 2. Olunca ilk 2 sene birazmzor geçiyor tabiki . Ama sonra iyi ki dedim, çünkü arkadaş oluyorlar. Beraber oynuyorlar. Beraber büyümüş oluyorlar