Benim de inşAllah oğlum doğduktan 1.5 ay sonra ablası 2 yaşına girecek ama benim yaşım büyük. Küçük gösteriyorum ama 37 yaşındayım. Ve hamileliklerimde hep bir öksürük ve balgam krizi tutuyor bana.Aşırı öksürük sancı yapıyor erken doğum riski oluyor buna rağmen 3.bebeğim de olsun hatta kız olsun isterdim. Kızıma kız kardeş olsun diye. Kardeş önemli bir şey. Ama oğlanın biraz süt içmesini beklesem kızım gibi,3.yü anca 40 da dopurabiliyorum. Çok şükür ikisi de ilk denemede tutmuştu eğer o da tutarsa ama o yaştan sonra nasıl olur. Kızım çok yaramaz bir de.Ben geç evlendim o yüzden böyle oldu. Arkadaşlar bence kardeş önemli evlatlarımız için.