A_nuur19 G-l-y Çok haklısın bende ya rabbim bu mübarek ayların yüzü suyu hürmetine kucaklarımızı doldursun isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸Her ay bekleyip umutsuzluğa düşmek çok zor🥺
Egemom07 Benimde şaşmaz normalde bat 2 gelen giden yok perşembe erken gebelik testi yaptım negatif ti. Gelmezse perşembe günü tekrar test yaparım
asli0101 A_nuur19 bende aynı negatif çıkmıştı ama reglim gecikmesinin 10. Gününde pozitif çıktı bence biraz daha bekle
A_nuur19 asli0101 yaa İnşallah bekliyorum bakalım test yapmiycam biraz Pazartesiye kadar falan beklemek istiyorum
Tomriscvn A_nuur19 Rabbim en kısa sürede bizlerede nasip etsin canım benim.Hayıt macunu nihalin bahçesinden mi aldınız bende almayı düşünüyorum bu ay
Sizdenbirii1 A_nuur19 geç yumurtlama mı gördünüz çünkü yumurtlamadan 14. Gün sonra adet olunuyormuş bende olmadım gebelikte yok maalesef
A_nuur19 Sizdenbirii1 bilmiyorum ki ya tarih olarak bakmadım ben yumurtalma ne zamandı hatırlamıyorum test falan da yapmadım ama hala gelen giden yok anlamadım
Sizdenbirii1 A_nuur19 dündü canım ama olmadı geç yumurtlama oldu bu ay ondan dolayı ileri attı sanırım