A_nuur19 kullanıyorum onun yani sıra hergun bir Meryem suresi okuyorum Meryem Ana otu duymuştum onu yaptım benim idrar yolu enfeksiyonum oluyor hep onun için ısırgan otunu kaynatıp buharının üzerine oturdum( Onuda biri söyledi yapmamı ) bugün de ovulasyona başladım tekrardan elimden gelen herşeyi yapıyorum Allahım inşallah en kısa süre de verir bizede bu mutluluğu moralim psikojim hep bozuldu normalde çalisiyordum aksine bu yıl da işim olmadı tekrardan doktor tedavisi o yorucu sürec bunlarida istemiyorum kendim hamile kalmak istiyorum artık yaaa😔😔😔