G-l-y Pazartesi yapayım dedim canım biraz daha bekleyim de yoksa yine kötü olucam bilmiyorum inan ne yapacağımı da bilmiyorum negatif görmekten yoruldum 🥺Eşimde sürekli test yap diyor ama negatif çıkarsa o da üzülecek bende :( onu üzmemek adına pazartesi falan yapayım dedim zaten o zamanda çıkmazsa yoktur kesin